
واقعا هیچی برای نوشتن ندارم! خیلی بد هست که نمیتونم هیچی بنویسم ؛ ولی درست میشه :) xa0این پست ها آزمایشی هست ولی حذف نمیشود. xa0الان تصمیم گرفتم که درباره من وبلاگ رو بنویسم ؛ بزودی تکمیل میشود. xa0چقدر حسِّ خوبی دارم که یک وبلاگ دارم. xa0و وارد پاییز 1395 خورشیدی شُدیم. xa0استارت وبلاگ نویسی یک مُبتدی....
ادامه مطلب